torsdag 18 december 2014

Optimal ketos - Rapport dag 4

Idag ska jag inte trötta ut er med fler bilder på kisstickor. Färgen i morse var ungefär som igår.

Vaknade pigg imorse trots att jag kom lite sent i säng. Gick till gymmet på jobbet och styrketränade innan jag gick till kontoret. Det gick väldigt bra. Känner mig stark och jag kunde öka på vikterna på flera övningar. Känslan av att vara pigg och stark har följt med hela dagen.


Frukost vid 9. Som vanligt med fettkaffe och ägg. Lunchen åts på stan med kollegorna, vilket alltid är så trevligt. Jag åt halloumi med stekta grönsaker och extra olivolja. Egentligen är det råstekt potatis och tomatsås också till den här rätten, men det valde jag bort och frågade om jag kunde få extra stekta grönsaker istället. Det kunde jag, men då skulle det kosta 20 kr extra. Inte så att jag inte kan lägga 20 kr extra, men varför? Lite stelbent kan jag tycka. Nu var det ganska mycket grönsaker ändå så jag blev mätt.

Nu ikväll tog jag ett par ägg med majonäs och fettkaffet som jag tänkt ta på eftermiddagen, men inte hade behov eller tid med.

Vågen visade minus 1.9 kg i morse jämfört med i måndags morse, vilket ju är fantastiskt bra. Har nog aldrig gått ner så mycket på så kort tid tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar