tisdag 23 december 2014

GOD JUL

Nu har vi varit lediga några dagar och vi har landat ordentligt hos mina föräldrar. I natt fick vi alla sova ordentligt. Förkylningarna börjar ge sig. Jag har inte varit riktigt förkyld, men känt av nåt i kroppen och har någon svullen körtel. Skönt att slippa det värsta.

Igår var vi hemma hos en av mina fina kusiner med sambo en stund och fikade, imorgon blir det julfirande hos min syster och på juldagen kommer moster och morbror på besök. Så himla trevligt att få träffa alla och umgås. Det är det jag ser fram emot allra mest på julen. Det blir tyvärr inte så ofta vi ses eftersom jag bor en bit från de flesta andra i vår familj och släkt.

Önskar er alla en riktigt GOD JUL. Passa på att njuta av allt som hör julen till och ta hand om varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar