söndag 14 december 2014

3:e advent - veckan som gick

3:e advent och äntligen börjar julkänslan infinna sig. En veckas jobb kvar innan två och en halv veckas ledighet. Längtar! Det har varit minst sagt hektiskt på jobbet under hösten så jag har ett stort behov av att koppla av och koppla bort.


Veckan började med vab med sonen, men sedan har alla varit tillräckligt friska för att jobba och gå i skolan. Trots att jag hoppade över måndagens planerade träningspass har jag fått ihop en hel del träning under veckan. två styrkepass, ett löppass, en powerwalk och ett simpass har jag hunnit med. Styrketräningen känns kul just nu och jag känner mig stark. Efter en liten motivationssvacka känns träningen rolig och inspirerande igen.

Som jag skrev häromdagen blir det lite annorlunda upplägg med träningen veckan som kommer p.g.a. mitt lilla projekt. Mer morgonträning och kanske lite mindre lunchträning.

Igår åkte barnen till sin farmor och farfar och jag åkte till särbon på annan ort. Det var precis vad jag behövde. Lugn, avkoppling och lite vuxentid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar