torsdag 18 december 2014

En månad med bloggen

Idag är det precis en månad sedan jag gjorde bloggen offentlig och började blogga i princip dagligen. Tycker verkligen att det är roligt att skriva om detta som jag brinner för. Allra gladast blir jag för de kommentarer jag får på inläggen om att ni läser och gillar.

Under månaden har de tre mest lästa inläggen varit dessa:
  1. Margarin
  2. Periodisk fasta
  3. Nu finns jag på Kostdoktorn!
Det är alltid lika spännande att titta på bloggens statistik och se vad ni gillar att läsa och var ni befinner er i världen.



Jag har också fått hela 70 Gillamarkeringar på min Facebooksida. Tack till alla er som gillar och delar sidan och dess inlägg. För utom att jag länkar till mina blogginlägg delar jag också annat från andra sidor som kan vara värt att läsa så gilla mera!

Det känns inte som att inspirationen och idéerna till nya inlägg kommer att sina i första taget, men om det är något som du vill läsa mer om så lämna gärna en kommentar eller skicka ett meddelande via Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar