tisdag 27 januari 2015

Lite minus på vågen efter vecka 3

Idag, efter tre veckor var det vägning på morgonen. Det hade inte hänt så mycket den här veckan, bara minus 0,2 kg. Som jag har skrivit innan har jag inte så väldans mycket jag vill gå ner så att det skulle komma någon vecka då det står still var väntat. Totalt 3,2 kg på 3 veckor är riktigt bra ändå.


Veckan har varit bra. Inga problem förutom att jag faktiskt var lite sötsugen i söndags eftermiddag. Vet inte om det beror på vinet i lördags eller på grund av att jag var trött efter kalasandet. Skönt att suget oftast håller sig borta. Skulle aldrig stå ut med att ha det varje dag och det gjorde jag ju inte heller förut. Nu var det bara att hålla ut för jag visste att om jag inte gav efter så skulle det ge sig ganska snart och igår och idag har allt varit som det ska igen.

Detta gjorde mig ännu mer övertygad om att detta med LCHF, ketos o.s.v. är rätt för mig. Livet blir så mycket enklare. Det gör mig frisk och får mig att må bra i både kropp och själ. Det är bara att fortsätta på den här linjen och fortsätta att må bra.

Dagens lunch bestod av en tonfisksallad på stan med kollegorna. Trevligt att umgås med kollegorna och tonfisksalladen var ok fast det var lite tidig lunch för mig. Har ätit lunch lite senare på sista tiden för att hinna bli lite mer hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar