tisdag 7 april 2015

Laddar om

Idag var det dags att åka till jobbet igen. Tog cykeln förstås. Lite trött i benen på morgonen, men ingen större fara. Simmade innan jag klev in på jobbet. Simningen kändes också bra. Nu är det dags att ändra lite i träningsschemat igen. Jag har ju ett triathlonlopp som väntar om 123 dagar så nu blir det lite mer löpning i form av intervaller och lite fler brickpass (cykling + löpning).



Mallorcaresan var verkligen en kick och jag hoppas att jag kan åka igen om ett par år. Med det i minnet att man inte ska släppa cykeln med blicken så länge den inte är inlåst i ett utrymme som är helt säkert. Det ser tyvärr ut som att jag kommer att få betala cykeln. Ingen av mina försäkringar täcker. Men löser sig och när det har gjort det så ska jag glömma det här fort (förutom det där med att inte släppa cykeln med blicken då). Sedan kommer jag nog att byta försäkringsbolag också. Det verkar som att de flesta andra försäkringsbolag ersätter stulna hyrprylar, men inte mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar