lördag 18 april 2015

Återförening med Mallorcagänget

En trevlig grej med träningsresan med Camp Mallorca var alla nya människor jag träffade. På första cykelturen på Mallorca cyklade jag tillsammans med fyra andra tjejer och Lasse, guiden. Vi hade väldigt trevligt ihop. Varje dag cyklade man ihop med några nya människor och några "gamla" som man hade cyklat ihop med innan.

Idag träffade jag de fyra tjejerna som jag cyklade med första dagen. Den här gången på Ekerö i Stockholm. Vi cyklade ut till Äppelfabriken på Färingsö där det finns ett mysigt café och en liten mysig butik där man kan köpa allt möjligt bl.a. äppelmust och äpplechutney. Självklart tog vi oss en rejäl fika. Jag behöver väl inte säga att det inte var någon LCHF-fika ;)?

Vi satt där ute på landet i solen bland tuppar och höns och bara njöt innan det var dags att cykla tillbaka till "start".
Tidigare har jag cyklat mest ensam på mina rundor, men på Mallorca fick jag upp ögonen för hur kul det är att cykla tillsammans med andra. Tyvärr är det inte helt lätt att komma ut och komma ifrån, men ibland går det och då uppskattar man det kanske desto mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar