fredag 24 april 2015

Ändrade planer

Den här veckan hade jag och vi ganska mycket inplanerat. Jag skulle gå på efterlängtad massage, barnen skulle klippas förutom det vanliga med skjutsningar till träningar, studiedag på skolan och extrafix med det o.s.v. Men i onsdags morse vaknade sonen med feber och huvudvärk. Det är första gången han är sjuk det här läsåret och jag var inte riktigt beredd på det :). Det är en annan sak i januari, då bara väntar man på det.

Det var bara att boka om och meddela alla berörda. Fixa skjuts till dottern på kvällen osv. Sonen tar man inte med i bilen när han har feber och huvudvärk. Det har hänt mer än en gång att han kräks...

Själv har jag också känt mig lite hängig ett par dagar. Trötthet eller förkylning vet jag inte. Idag känner jag mig pigg igen. Har varit på fotvård och sitter mätt och nöjd efter en god middag hos min särbo som jag inte sett på ett par veckor. Barnen är hos farmor och farfar. Nu blir det mycket relax och en hel del träning som har fått stå åt sidan de senaste dagarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar