torsdag 31 december 2015

Gott Nytt År!

Årets sista dag. Började dagen med att ringa in på ett OA-möte medan jag fortfarande låg i sängen :). Efter frukost bytte jag däck på min racer till ett trainerdäck och invigde trainern som jag fick av min älskling i födelsedagspresent. Det var på tiden.
Lite småpyssel under dagen. Ikväll ska vi bara vara hemma med vänner som kommer över. Nyårsmiddagen består av helstekt oxfilé, broccoligratäng, bea, vitlökssmör och en sallad till det. Mat som jag själv väljer och lagar. Det blir alltså en väldigt lugn nyårsafton på alla sätt och vis.

Några nyårslöften avlägger jag inte, men jag har planer för nästa år som jag har skrivit om innan. Mitt nya liv började ju redan den 18:e oktober och det livet tänker jag fortsätta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar