lördag 2 maj 2015

Energin är tillbaka

Plötsligt sent igår kväll kände jag mig mycket piggare. Sjukdomskänslan var borta ur kroppen och idag när jag vaknade kände jag mig som vanligt. Det är nästan lite konstigt att det kan gå så fort. Igår eftermiddag var jag så trött att jag somnade på soffan och hade svårt att vakna sedan. Blev nästan lite orolig för att jag kände mig så konstig och nu är det borta. Jätteskönt att slippa det och att energin är tillbaka.
Idag körde jag långpass i långsamt tempo på löpbandet. Det kändes precis som vanligt. Pulsen var som den brukar vara vid samma fart.

Tror ju att den uppstyrda kosten de senaste dagarna har påverkat mitt snabba tillfrisknande. Lågkolhydratkost är världens bästa och enklaste sätt att må så bra som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar