lördag 16 maj 2015

Coltings Nakna Sanning - Podcast

Nu när jag är förkyld och det dessutom är lugn helg har jag börjat lyssna på Jonas Coltings nya podcast - Coltings Nakna Sanning. Som alltid är Jonas väldigt underhållande att lyssna på. Han säger vad han tycker rakt ut bara och det tycker jag är rätt skönt. Många blir provocerade av hans raka sätt, men det är ju det som är bra. Då blir man ju mer påverkad och tänker kanske lite mer på det han säger.

Coltings Nakna Sanning hittar du här.
Jag tror att förkylningen har börjat ge med sig. Är väldigt trött och har fått ta tupplurar på dagen de senaste dagarna trots hyfsad sömn på natten. Mina barn är hos farmor och farfar sedan igår och jag är hos min särbo. Här har jag det ganska lugnt och skönt och blir ompysslad :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar