tisdag 1 september 2015

Hultsfred Halvmarathon

På lördag är det Hultsfred marathon och halvmarathon. Min särbo har sprungit marathonloppet många gånger och förra året var jag med som publik. I helgen fick jag för mig att springa halvmaran så nu är jag anmäld. Tänkte ta det som ett rejält långpass, men det kommer väl kanske att gå något fortare än mina vanliga långpass som jag försöker springa väldigt lugnt.
Träningen känns lite roligare igen. Nu blir det lite mer långa lugna pass som sagt och det gillar jag bäst. Sprang hem från jobbet igår och till jobbet idag. Det har funkat jättebra med löparryggsäcken och jag har transporterat både matlådor och kläder i den.

Idag hade jag med mig Pulled Pork som jag hade i ugnen natten till igår, skagenröra, smörstekt broccoli och spenat. Väldigt enkelt och väldigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar