tisdag 3 mars 2015

Vecka 8 - ny energi och mätning

Lite senare i går kväll kände jag mig lite piggare. Kanske var det något förkylningsvirus som störde lite. Dottern är förkyld igen. Passade bra att det blev extra lite kolhydrater igår, en lugn kväll, echinacea och ett par ingefärashotar. Blev dock för lite sömn. Har en 11-åring, en 8-åring och en katt. En har svårt att komma i säng på kvällarna, en kommer till min säng på nätterna och en håller låda i ottan. Det känns faktiskt ändå bättre idag. Energin är tillbaka igen.

Vikten har pendlat lite upp och ner under veckan. Trenden är nedåt och det är kul. Idag tog jag också fram måttbandet och det har försvunnit 1,5 cm runt höfterna och 0,5 cm runt låret. Midjan och överarmen är samma som för fyra veckor sedan.


Idag åt jag lunch med en god vän som jag inte träffat på länge. Det blev fisksoppa med saffran som var väldigt gott. En lunch som gav bra energi både kroppsligt och mentalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar