tisdag 18 november 2014

Boktips

Jag varken hinner eller orka läsa så mycket böcker, men ibland hittar jag någon bok jag tycker verkar intressant och då sträckläser jag. Senaste boken jag avslutade var Gnisselzonen av Anna Hallén.



Jag har många gånger tänkt att jag är så trött, seg och energilös och att jag verkligen inte vill ha det så. Att jag är så trött på att vara trött. Den här boken handlar om hur man kan komma tillrätta med sånt. När man inte har någon sjukdom, men ändå inte känner sig frisk.

Nästa bok jag tänkte läsa fick jag hem i min brevlåda idag. Fettfrälst av Martina Johansson.



Nu är jag ju redan fettfrälst, men jag läser Martinas blogg så jag tänkte det kunde vara kul att läsa hennes bok också. Martina har också nyligen gett ut boken Hormonbibeln som jag misstänker också kommer att landa i min brevlåda snart.



Precis som Det sötaste vi har av Ann Fernholm.


Det sötaste vi har är Ann Fernholms andra bok. Den första, Ett sötare blod, läste jag förra året. Mycket läsvärd även den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar