fredag 23 oktober 2015

AW

Ikväll har mina kollegor och chef varit hemma hos mig på AW. Supertrevligt hade vi tycker jag. Jag har varit lite nervös i veckan för hur det ska gå för mig med kolhydraterna nu när jag startat om, men det gick jättebra. Mycket för att jag planerade om efterrätt/fika en aning mot vad jag först hade tänkt.

Först bjöd jag på Pulled Pork. Till det hade jag vanliga hamburgerbröd, vilket är riskfritt för mig. Har inga problem att avstå dem. Som ytterligare tillbehör hade jag hemgjord majonnäs, hemgjord gucamole, tomat, gurka, paprika, rödlök och sockerfri pizzasallad. Till det drack vi rött vin, öl, alkoholfri cider och Loka för den som ville det. Jag drack vin. Hade tänkt ta en massa bilder på allt, men glömde helt bort :(.
Lite senare dukade jag upp en bricka med goda ostar, lchf-knäcke, vanliga kex, färska hallon, oliver, godis och mörk choklad. Jag höll mig borta från godiset såklart, men även hallonen och den mörka chokladen eftersom jag känner mig lite osäker på vad jag klarar just nu.

Idag har suget varit helt borta. Väldigt bra timing med tanke på att det nu är helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar