torsdag 26 maj 2016

Lästips - Hormonbibeln

Läs om hur du kan jobba med kroppen istället för mot den. Lär dig hur du äter mat som blir som medicin för kroppen istället för tvärtom.
Är så glad att jag läste den här boken av Martina Johansson. Den har gett mig ännu större förståelse för hur obalanser i biokemin kan ställa till det för måendet och hur man kan ställa saker och ting tillrätta igen med olika kosttillskott och bra mat. Jag är 7 månader in i min biokemiska reparation. I boken står det en hel del om de kosttillskott jag har blivit rekommenderad och hur de verkar i kroppen. Mycket intressant och spännande läsning.

"Hormonbibeln hjälper dig att ta kontroll över din egen kropp och förstå mekanismerna bakom ditt mående, din fysik och eventuella hälsoproblem." skriver Martina på baksidan. Så vänta inte köp den och börja jobba. Du kommer inte att ångra dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar